czwartek, 13 września 2012

Zmiany, zmiany, zmiany


Po krótkim namyśle doszłam do wniosku, że czas na mały remont na blogu. Wstępną wersję można już zauważyć, ale nie będzie ona ostateczna- chwilowo już nic mi się nie podoba xD Cóż, mam nadzieję, że jeszcze dziś uda mi się uzyskać idealny wygląd. Będę też próbowała zablokować prawy przycisk myszy, a także zmianę adresu e-mail i inne sprawy techniczne. Cóż, muszę korzystać, póki istnieje jeszcze stara wersja interfejsu Bloggera xD

Wielka Brytania, Londyn, maj 2012




4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Polecam, bajeczne miejsce. Ja byłam na szkolnej wycieczce i choć tempo było szalone i w samym Londynie byłam krótko to zwiedziłam większość najwazniejszych miejsc w Wielkiej Brytanii. Jak kiedyś będziesz miała okazję to nie wahaj się ani sekundy! ^^

      Usuń
  2. A czy z nową wersją blogera jest coś nie tak? Bo ja przełączyłam się bez trudu i nic się nie pozmieniało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm pojęcia nie mam. Szablon dotychczas był fioletowy i zdj książki, teraz jest czarny w tle lustrzanka...Hmmm... biorąc pod uwagę, że Blogger ostatnio stale wariuje to całkiem możliwe xD

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! One motywują mnie do prowadzenia bloga <3