niedziela, 16 września 2012

Kawa, kawa, kawa!

W piątek spotkałam się z moją najlepszą przyjaciółką. Było to spotkanie po kilkumiesięcznej przerwie- ostatni raz widziałyśmy się w maju! Miałyśmy sobie dużo do opowiedzenia więc m.in. kupiłyśmy kawę w Coffe Heaven i udałyśmy się na  Wyspę Młyńską (klik!). Podczas spotkania zrobiłam trochę zdjęć, głównie kubeczków od kawy- widziałam już nie raz w internecie, jak fajne można zrobić im zdjęcia. Nie mogłam się powstrzymać przed ich obrobieniem. Najbardziej mi pasowały efekty kliszy. Wiem, że pisałam w ostatnim poście, że będę się starała ich używać jak najmniej, no ale nie mogłam się powstrzymać ;p




Między jednym a drugim zdjęciem również i ja załapałam się w kadr xD

Z kawą <3






P.S. Chciałabym podziękować wszystkim za komentarze i obserwowanie bloga. Nie jestem w stanie Wam opisać, jaka mnie wczoraj ogarnęła radość, gdy pod postem zobaczyłam tak dużo komentarzy i nowych obserwatorów. Niby nic, ale cieszy ^^ Zwłaszcza, że bloga prowadzę dopiero miesiąc z kawałkiem. Dzięki  :)

3 komentarze:

  1. Taak, to moje naturalne :) stosuj odżywki, serio pomagają :D

    OdpowiedzUsuń
  2. coffee heaven - uwielbiam tam pić kawusię i jeść babeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już daawno nie było mnie na wyspie młyńskiej, kiedy przyjadę do mamy do Bydgoszczy muszę tam koniecznie zajrzeć, bo pewnie sporo się zmieniła ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! One motywują mnie do prowadzenia bloga <3