sobota, 15 września 2012

Latarnia morska w Rozewiu

Na początku lipca tego roku miałam okazję zwiedzić Latarnię morską w Rozewiu. Niestety, pogoda tego dnia była fatalna- wiało, było zimno i nieustannie siąpił deszcz. Ku mojej rozpaczy kropla deszczu spadła na środek obiektywu, co oczywiście zauważyłam dopiero po wykonaniu wszystkich zdjęć :/ Większość zaprezentowanych fotek została obrobiona w Photo Scape. Zwykle używałam efektów klisz, jednak ostatnio staram się je ograniczać. Powód jest prosty- coraz powszechniejsza staje się aplikacja Instagram na smartfony, która pozwala obrobić zdjęcia z telefonu w  starym stylu. Zdjęcia a'la klisza stają się coraz bardziej popularne i mniej oryginalne- niestety :c









8 komentarzy:

  1. świetnie :)
    proszę zajrzyj do mnie , zaobserwuj ja się oddzwiędze !! To dla mnie ważne ♥
    www.oliwiaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. mogę z dumą powiedzieć, że tam byłam :)

    http://vanilias.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. byłam tam z kolonią - najlepiej było i tak w Świnoujściu - tam latarnia jest taka wysoka.
    fajny bloga :) dodaje się do obserwatorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. byłam tam nie raz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. w ustce tez jest fajna latarnia:) uwielbiam latarnie morskie<3 Masz świetnego bloga, dodałam oczywiście do obserwowanych i będę zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawe zdjęcia, fajne miejsce :)

    www.karmellove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Byłam tam! Muszę przyznać, że to jedna z moich ulubionych latarni morskich w Polsce :>

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! One motywują mnie do prowadzenia bloga <3