sobota, 8 września 2012

Jedno zdjęcie, tyle możliwości







Uwielbiam, kocham wręcz obróbkę zdjęć. Potrafię godzinami siedzieć i zmieniać fotki. Większość prezentowanych zdjęć na moim blogu jest podrasowana, niektóre bardziej inne mniej. Najczęściej stosuję efekty, które w moim programie nazywają się "efektami kliszy". Zawsze mam wrażenie, że świat dzięki temu staje się bardziej kolorowy. A ponieważ straszna ze mnie pesymistka i często widzę świat w czarnych barwach, to wszelkie kolory mi się przydadzą xD Chwilowo, niestety, pozostałam bez lustrzanki, zdana na łaskę cyfrówki, z którą ciężko mi się współpracuję :/ na szczęście, za kilkanaście dni wróci do mnie lustrzanka ^^

4 komentarze:

  1. Wszystkie fajne, nie potrafię zdecydować, które podoba mi się najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia ♥
    Obserwuję :)

    http://inspiration-niki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że znajdujesz czas na to, by robić to co lubisz ^.^
    Pozdrawiam fraiselife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię zdjęcia kwiatów ;)

    http://karmellove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! One motywują mnie do prowadzenia bloga <3