niedziela, 29 lipca 2012

2

Muzyka jest dla mnie jak powietrze- nie umiem bez niej żyć. Słucham wielu rodzai rocka i metalu, czasem pop-u (ale bardzo rzadko). Najważniejsze dla mnie w piosence są słowa, potem muzyka. Zdarza się, że tekst potrafi mnie oczarować lub natchnąć ;p i właśnie tak było jakiś czas temu...
Rammstein to niemiecki zespół tanzmetalowy. Jedną z najpopularniejszych piosenek jest właśnie "We all living in America" I to ona mnie zainspirowała do wykonania projektu fotograficznego. Projekt powoli powstaje. Nie narzucam sobie określonego czasu wykonania i ilości zdjęć, chodzi mi tylko o treść. Projekt nazywa się właśnie "We all living in America" i przedstawia jak wiele Ameryki jest w Polsce. Pewnie ci, którzy to czytają nie bardzo wiedzą o co mi chodzi ;) Zastanówcie się... Ile w Polsce stoi budek z "Amerykańskimi lodami" czy "Amerykańskimi hot- dogami" :) Brzmi troszkę jaśniej prawda?? Staram się uchwycić w obiektywie wszystko co amerykańskie u nas ;) Zdjęć już troszkę mam, ale to cały czas jest "work in progress" :) Mam już to i owo, myślę, że za jakiś czas będzie gotowe. Chwilowo brakuje mi jeszcze pierwszego zdjęcia, chodzi mi po głowie zrobienie ciekawej fotki, ale to zostawiam na koniec ;) Mimo,że nie narzucam sobie określonej ramy czasowej wykonania, myślę, że do końca wakacji to skończę i zacznę coś nowego ;)
A na razie kilka zdjęć z powstającego projektu, jako zapowiedź ;)

1 komentarz:

Dziękuję za wszystkie komentarze! One motywują mnie do prowadzenia bloga <3