sobota, 28 lipca 2012

1


Nie wiem, co mnie podkusiło do założenia bloga. Już jakiś czas chodziło mi to po głowie, ale nie wiedziałam, gdzie się podziać. Powtarzałam sobie, że jeśli już zacznę blogować, to gdziekolwiek, tylko nie na Bloggerze. Heh, co za ironia losu- koniec końców wylądowałam na nieszczęsnym Bloggerze. Pewnie troszkę czasu minie, zanim się nauczę wszystkiego ;p Cóż, zwalę winę na nowy interfejs (przy okazji, fatalny jest, wolałam starszy ;p ).
Dobra, dosyć narzekania xDD Jak sam tytuł bloga mówi, będzie tu dużo zdjęć. Fotograf ze mnie słaby, ale co tam ;p Raz się żyje. Oprócz fotek pewnie będzie trochę mojego narzekania i oczywiście mnóstwo muzyki ;) Cóż, pozostaje mi tylko zaprosić do czytania ;p
Bomba



Ahah, jeszcze jedno- zdjęć nie podpisuję, bo to strata czasu i oszpecanie fotki... Ale jeśli zobaczę zdjęcia mojego autorstwa na jakimkolwiek innym, nie moim, blogu i będzie ono zamieszczone tam bez mojej wiedzy i zgody, to przysięgam, że zgotuję złodziejowi piekło, jakiego nie miał wcześniej... Więc radzę wziąźć sobie to do serca... Jeśli podoba ci się moja fota i chcesz ją pokazać na swojej stronie/blogu itp. po prostu napisz m@ila z zapytaniem, czy możesz- bzyczacabee@gmail.com
B.

2 komentarze:

  1. Bombeeers! :)
    Całkiem, całkiem masz spojrzenie :) pracuj, pracuj a będziesz lepsza ode mnie - chociaż to nie jest w sumie trudne, bo ja to wyjątkowo marna jestem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. no witamy kochana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! One motywują mnie do prowadzenia bloga <3