czwartek, 16 sierpnia 2012

6

^^ Projekt już prawie skończony. Wciąż brakuje mi pierwszego i ostatniego zdjęcia, ale zrealizuję je jutro. Cóż, nie było łatwo- wielu sytuacji na dobrą fotkę nie udało mi się wykorzystać, ale jestem zadowolona :) Zdjęć było dużo, ale po starannej selekcji zostało 15 najlepszych. Oprócz tego przypadkiem powstały zdjęcia związane z Ameryka, ale nie pasujące do projektu. Część z nich pokazywałam w poprzednich postach, reszta zapewne w najbliższym czasie się pojawi. Myślę, że projekt opublikuję na blogu w weekend. A na razie fotki zupełnie nieamerykańskie ;)

Bath, Wielka Brytania, maj 2012



Gdynia


Londyn, maj 2012

London Eye, maj 2012



1 komentarz:

  1. London Eye to moje marzenia, jeszcze jak jest bezchmurne niebo to jest tam jak w raju... przez chwilkę odpłynęłam :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! One motywują mnie do prowadzenia bloga <3